A Bit of Our Style in LSR and food Communication

Food or not, the advertising communication of a large-scale supermarket chain like Coop Adriatica has its own unique problems. First and foremost, we’re talking about thousands of people who, exhausted after a full day of work, go to the supermarket to do their shopping. Thus the messages have to be clear. We’ve built a format for all those messages because sometimes several announcements are given at the same time. There are complicated promotions that must carry an immediately understandable name; there are small budgets, dozens and dozens of different formats for exposure in the span of a few minutes. There are messages that have to work on posters, stamps, labels, receipts, banners, background skins, rich media, billboards, walk-overs and cut-outs; and there are hanging materials that dangle nicely and tell us that the food promotion for the month is meat.

liberate le aragoste coop adriatica pubblicità GDO supermercati promozione nano 2

liberate le aragoste coop adriatica pubblicità GDO supermercati promozione nano

liberate le aragoste coop adriatica pubblicità GDO supermercati promozione nano 3

liberate le aragoste coop adriatica pubblicità ortofrutta food

liberate le aragoste coop adriatica pubblicità GDO supermercati promozioni food
liberate le aragoste coop adriatica pubblicità GDO supermercati promozioni supermercati

liberate le aragoste coop adriatica pubblicità GDO supermercati promozioni supermercati resto del carlino food promozione
liberate le aragoste coop adriatica pubblicità GDO supermercati promozioni supermercati food
liberate le aragoste coop pubblicità advertising collezione punti

liberate le aragoste coop advertising pubblicità
liberate le aragoste coop pubblicità
  
liberate le aragoste coop advertising pubblicità food
liberate le aragoste coop advertising pubblicità food 2

Client: Coop